Klachten

Heb je een klacht, tip of compliment over onze dienstverlening? Onze klantenservice-medewerkers helpen je graag verder.

Bel ons! Snel en persoonlijk

Bel ons als je een klacht of een andere opmerking hebt. We staan je graag gelijk persoonlijk te woord.

0900 - 266 63 99

Klacht schriftelijk indienen

Je kunt een klacht ook schriftelijk indienen.

Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om zo snel en zorgvuldig mogelijk op jouw klacht te reageren. Bij de behandeling wordt hoor en wederhoor toegepast, uiteraard op vertrouwelijke wijze.

Afhandeltermijn

De uiterlijke afhandelingstermijn van een klacht verschilt per vervoersgebied.
  • Amstelland-Meerlanden : 20 werkdagen
  • Gooi en Vechtstreek: 15 werkdagen
  • Haarlem-IJmond: 15 werkdagen
  • Hoeksche Waard en Goeree Overflakkee: 28 kalenderdagen
  • Noord-Holland Noord: 15 werkdagen
  • Parkshuttle Den Haag-Rotterdam: 15 werkdagen
  • Valleilijn: 28 kalenderdagen
  • Zaanstreek: 28 kalenderdagen
  • Zeeland: 15 werkdagen

Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?

Ben je het oneens met de uitkomst van de behandeling van jouw klacht? Dan kun je jouw geschil met Connexxion voorleggen aan: