Let op: vanaf 6 november geldt de mondkapjesplicht naast in de voertuigen, ook weer op stations en haltes.

Klachten

Heb je een klacht, tip of compliment over onze dienstverlening? Onze klantenservice-medewerkers helpen je graag verder.
Voor complimenten of tips kun je gebruik maken van ons contactformulier.

Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om zo snel en zorgvuldig mogelijk op jouw klacht te reageren. Bij de behandeling wordt hoor en wederhoor toegepast, uiteraard op vertrouwelijke wijze.

Afhandeltermijn

De uiterlijke afhandelingstermijn van een klacht verschilt per vervoersgebied.
  • Amstelland-Meerlanden : 20 werkdagen
  • Gooi en Vechtstreek: 15 werkdagen
  • Haarlem-IJmond: 15 werkdagen
  • Hoeksche Waard en Goeree Overflakkee: 28 kalenderdagen
  • Noord-Holland Noord: 15 werkdagen
  • Parkshuttle Den Haag-Rotterdam: 15 werkdagen
  • Valleilijn: 28 kalenderdagen
  • Zaanstreek: 28 kalenderdagen
  • Zeeland: 15 werkdagen

Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?

Ben je het oneens met de uitkomst van de behandeling van jouw klacht? Dan kun je jouw geschil met Connexxion voorleggen aan: