Vraag dan een VERVANGENDE OV-Chipkaart aan en geen nieuwe. Bij een vervangende OV
chipkaart word het abonnement ( als deze op de kaart staat) overgezet naar de vervangende
kaart. Bij een nieuwe kaart is dit NIET het geval. De vervangende kaart komt automatisch in jouw account te staan.
De OV- Chipkaart van jouw kind heeft een geldigheidsdatum. Check deze op de kaart. Is deze
niet meer geldig, zorg dan dat je een geldige OV chipkaart op naam van jouw kind in jouw bezit
hebt. Vervalt de OV chipkaart in de periode van het abonnement? Zorg dan dat je op tijd
een nieuwe kaart aanvraagt.
Ja dat kan, maar wij raden het niet aan. Digitale betaalpassen worden namelijk regelmatig door je bank vervangen om fraude te voorkomen. Je hebt dit niet door, omdat je geen melding van je bank krijgt als je digitale betaalpas vervangen wordt. Je ziet de reizen die je dan met je nieuwe betaalpas hebt gemaakt niet meer in je reisoverzicht. Na elke vervanging, moet je dan opnieuw Connexxion Voordeel aan je nieuwe digitale betaalpas toevoegen. Je begint dan weer opnieuw met korting opbouwen.
Wil je zeker weten dat je altijd met het Connexxion Voordeel reist? Voeg Connexxion Voordeel dan toe aan je fysieke betaalpas. En wil je toch met je digitale betaalpas in- en uitchecken? Check dan regelmatig of de korting nog wordt berekend. Dit zie je terug in je reiskosten.
Ga dan naar jouw account en beeindig het abonnement en vraag daarna pas een nieuwe aan.
Je gaat naar scholenhwgo.connexxion.nl en vult jouw emailadres in en vraagt een nieuw
wachtwoord aan, de link zal binnen enkele minuten in jouw mailbox verschijnen.