Oplaadpunt OV-chipkaart zoeken

Zoek hier een oplaadpunt in de buurt .

Abonnement of kortingsproduct kopen?

Dat kan niet bij alle apparaten. De oplaadapparaten van de NS en bij de Albert-Heijn verkopen geen abonnementen en kortingsproducten voor de bus. Bestel je product dan in de webshop>>

In de bus

In veel regio's kun je producten die je hebt gekocht (saldo of abonnement) ophalen in de bus. Met het kleine, witte ophaalapparaat zet je snel en gemakkelijk producten op een OV-chipkaart.

Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden

Onder de vlag van Klantenservice OV-Chipkaart is het Serviceloket OV Blinden & Slechtzienden (B&S) ingericht. Dit in opdracht van het NOVB, een vertegenwoordiging van de vervoerders, consumentenorganisaties en (decentrale) overheden. Reizigers met een visuele beperking kunnen bij dit Serviceloket terecht met alle vragen over het reizen met de NS-Business Card (NSBC).

Blinden en slechtzienden kunnen alle OV-reizen maken met deze NSBC. Hiervoor krijg je achteraf een factuur toegestuurd, die automatisch wordt geïncasseerd. Eventuele gemiste check-in/uits worden door het Serviceloket gecorrigeerd. Deze doelgroep mag alle gemiste check-uits corrigeren, in tegenstelling tot andere reizigers die met de NSBC reizen.

Het Serviceloket B&S is bereikbaar via 0800 4848400 (gratis) of via de mail.

Terug Home