Vanaf 1 oktober gaat de kaartverkoop van de mobiele app PweeP over naar de app Tranzer. De reden hiervoor is dat PweeP geen tickets meer aan zal bieden in Nederland.


De Tranzer app is beschikbaar via de Play Store en de App Store. De aankoop van een ticket verloopt op dezelfde manier als bij PweeP. Met deze tickets kun je ook op dezelfde manier reizen in onze bussen. Laat het ticket simpelweg zien aan de chauffeur, en je kunt met de bus mee.

Vraag en antwoord

Ik heb nog een ticket in PweeP die ik wil gebruiken. Krijg ik hiervoor geld terug?

We hebben alle tickets die u nog beschikbaar had in PweeP overgezet naar Tranzer. Mocht u een ticket toch niet hebben ontvangen, kun je via webwinkel@conexxion.nl restitutie aanvragen. Graag zo mogelijk een betaalbewijs meesturen.

Kan ik de app PweeP verwijderen na 1 oktober?

Ja, deze wordt dan niet meer in Nederland gebruikt en kun je daarom van je telefoon verwijderen.

Wat gebeurt er met mijn klantgegevens bij Pweep?

Deze worden per 1 oktober verwijderd door Pweep.

Waar kan ik mee reizen als PweeP niet meer werkt?

Je kunt de Tranzer app vinden in de Play Store en de App Store.

Heb je een andere vraag? Dan helpt de klantenservice je graag. De klantenservice is te bereiken via webwinkel@connexxion.nl en van maandag tot en met zaterdag van 8.00 uur tot 19.00 uur op telefoonnummer 0900-2666399.
 

Terug Home