FAQ's
-
Stuur een mail naar schiphol@connexxion.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
-
Ja, dat kan. Log in en klik op de knop ‘Stopzetten’. Vergeet niet de beëindiging op te halen bij een ophaalautomaat.
-
Je kunt Schiphol Flex ook buiten het Schipholgebied en bij andere vervoerders gebruiken. Je kaart is geldig in de bus, trein, tram, metro en in AML Flex. Je kunt met alle openbaarvervoerbedrijven in heel Nederland reizen. Wanneer je een keer niet met het OV wilt reizen, kun je met Schiphol Flex ook een deelfiets pakken. Je ontvangt voor al deze reizen buiten het Schipholgebied eens per maand een factuur. De kosten worden maandelijks van je rekening afgeschreven.
-
Ja dat kan. Als er al NS Flex of GVB Flex op je persoonlijke OV-chipkaart staat, is het belangrijk dat het saldo van je OV-chipkaart minimaal op € 0,00 staat vóórdat je Schiphol Flex op je OV-chipkaart zet.
-
Dit is mogelijk, maar het kortingsabonnement werkt dan helaas niet meer. Onder de kortingsabonnementen vallen Altijd Korting, ZWAM Dal Voordeel, Dal Voordeel Oost en Dalkorting Brabant. Dit geldt ook voor kortingsabonnementen van de NS: Altijd Voordeel, Dal Voordeel en Weekend Voordeel.
Tip: Wil je toch graag van beide gebruik maken? Plaats Schiphol Flex op een aparte OV-chipkaart.
-
Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk.
-
Nee, als je BudgetZeker al op je kaart hebt staan wordt JAS en Schiphol Flex niet geactiveerd. Mocht je toch gebruik willen maken van JAS of Schiphol Flex kan je dit het beste op een aparte OV-chipkaart zetten.